امام جمعه موقت تفرش: مسئولان باید در برابر هجوم فرهنگی شجاعانه ایستادگی کنند

پایگاه خبری تفرش:

امام جمعه موقت شهرستان تفرش گفت: سینما باید با مدیریت متدین اداره شود ومسئولان فرهنگی باید در برابر هجوم فرهنگی شجاعانه ایستادگی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، حجت الاسلام مصطفی مهدیان در خطبه های نماز جمعه این هفته تفرش اظهار کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت شاهد بهبود وضع بهداشتی مردم هستیم.

وی افزود: تخصیص بخشی از یارانه ها به حوزه بهداشت و سلامت و اجرای طرح تحول نظام سلامت گام درستی بود که در دولت جدید برداشته شده و این امر سبب رضایت مندی مردم شده است.

امام جمعه موقت شهرستان تفرش تصریح کرد: در قانون هدفمندی یارانه ها تاکید بر این است که یارانه به مردم نیازمند تعلق گیرد تا سطح زندگی و معیشت انان ارتقاء یافته و توانمند شوند.

حجت الاسلام مهدیان با اشاره به اهمیت همدلی گفت: توسعه کشور و دستیابی به جایگاه شایسته و ارتقاء آن تنها با اتحاد و همدلی مردم ممکن می شود و مردم باید در همه امور مشارکت داشته تا جامعه با همکاری همه به جلو قدم بردارد.

وی افزود: بسیج یکی از نهادهایی است که با تدبیر امام خمینی(ره) پایه گذاری شد و یکی از مهمترین نهادهایی است که با نشان دادن کارکرد مثمر ثمر خود می تواند نقش مهمی را در هدایت مردم در مسیر اسلمی به اهداف بلند خود ایفا کند.

امام جمعه موقت تفرش با اشاره به تودیع و معارفه فرماندار شهرستان تفرش تصریح کرد: مسئولان و دولتمردان باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و دولت نیز به وعده های خود عمل کند.

حجت الاسلام مهدیان با اشاره به گروهک تروریستی داعش گفت: داعش فرزند نامشروع آمریکا و اسرائیل است و خود آمریکا این گروه را در کارها هدایت و حمایت میکند و با فتنه ها و کارهای اشتباه این گروه در حال حاضر آبروی کشور آمریکا زیر سوال رفته است.

وی افزود: داعش اکنون به تهدیدی برای همه مردم جهان تبدیل شده و همه مردم جهان به ویژه مردم سوریه و عراق باید در مقابل این گروهک متحد شوند و جلوی پیشروی ها و اقدامات وحشیانه آنها را بگیرند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:4 | نویسنده : میثم اله وردی |